Hodnotenie obchodu
.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za 100% hodnocení. Vážíme si toho!
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Těší nás, že jste s nákupem spokojen. Zdravíme na Slovensko!
ok
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
Po deseti dnech od objednání zboží nedorazilo a obchod nekomunikuje. Zboží bylo zaplaceno kartou předem. Jsem ochotna počkat na zboží jak je třeba, pokud obchod komunikuje.
(Administrátor)
Dobrý den Andreo,
velice se omlouváme za komplikaci. Prověřoval jsem stav Vaší objednávky a produkt není momentálně skladem v České republice, o čemž jsme Vás měli informovat. Během komunikace pravděpodobně došlo k chybě, protože není běžné, aby někdo z kolegů neodpověděl na zaslanou zprávu. Přijměte prosím naši omluvu. K této věci jsem se více vyjádřil do mailu, kde můžete nalézt i slevový kód na příští nákup.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za 100% hodnocení. Vážíme si toho!
Milný informační email o dodání zboží byl velice hezky a mile vyřešen. Nemám co vytknout,za mě super obchod.
(Administrátor)
Dobrý den Mončo, děkujme za kladné hodnocení. Velice nás těší, že jste s naším e-shopem spokojena - děláme pro to, co můžeme.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Udělala nám radost!
objednávka dne 6.2. 2021
dodnes 18.2.02021 zboží stále nedorazilo
(Administrátor)
Dobrý den, velice se omlouváme za komplikaci. Zboží bylo před Vaší objednávkou vyprodáno a neaktualizoval se stav skladu. Chápeme, že při čekání na objednaný produkt s tímto zdržením nejste s naším e-shopem spokojena. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že pokud nám dáte ještě jednu šanci, budete spokojena.
Výběr,ochota nabídnout jiné zboží v případě nedostupnosti objednaného
(Administrátor)
Dobrý den Květo, děkujeme za hodnocení. Vážíme si toho a věříme, že jsme Vám nabídli zboží, se kterým budete spokojená.
Perfect!
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Jsme rádi, že jste s vyřízením objednávky spokojená.
Celková dlouholetá spokojenost.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, vážíme si toho. Jsme rádi, že jste s námi spokojená. Věříme, že spokojenost bude trvat i další léta.
Okamžitá komunikace, pomohli mi dohledat konkrétní díl, kéž by to takhle fungovalo všude. Ještě jednou jim moc děkuji.
(Administrátor)
Dobrý den, my děkujeme za hodnocení, to nám dělá největší radost. Pomoc pro naše zákazníky bereme jako samozřejmost.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi a za komplikaci se omlouváme. Dárek nepřišel z důvodu jeho vyprodání. Do e-mailu jsme Vám poslali slevový kód jako omluvu a píšeme si poznámku, že při dalším rozdávání dárků jste na řadě jako první. Ještě jednou se omlouváme.
Zboží, deklarované skladem, objednáno. Po 13 dnech (3 dny svátků) přišla zpráva, že zboží není skladem ani v centrálním skladu a naskladnění nového zboží proběhne téměř za 5 měsíců (mj. zboží na e-shopu stále deklarováno jako skladem) s dotazem, zda chci čekat, nebo objednávku stornovat. Objednávka byla stornována, zboží objednáno z jiného obchodu a doručeno následující den.....
A to se deklarují jako oficiální dovozce do ČR.....
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Za nepříjemnost se velice omlouváme. Pro Českou a Slovenskou republiku výhradní zastoupení máme, ale i přesto bylo zboží před Vaší objednávkou vyprodáno a nezaktualizoval se stav skladu. Za nepříjemnost se ještě jednou omlouváme.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Vážíme si toho!
Jednala jsem po telefonu s pánem a byl velmi milý a pomohl mi s mou objednávku. Moc děkuji a jedině doporučuji!
(Administrátor)
Dobrý den Jano,
děkujeme za recenzi. Snažíme se všem našim zákazníkům vyjít vstříc. Víme, že objednávání přes e-shop není vždy jednoduché, a proto se na nás můžete obrátit vždy, když budete potřebovat poradit. Ještě jednou děkujeme za recenzi.
(Administrátor)
Dobrý den Stanislave, děkujeme za recenzi, udělala nám radost!
super a ochota.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Udělala nám radost.
Jak uvedeno výše
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Ať už se jedná o kuchyňský robot nebo o náhradní díl, kde všem našim zákazníkům přistupujeme stejně. Proto nevidíme důvod, ač se jednalo "jen" o pohonný řemínek, nezjistit Vámi požadované informace. Každopádně velice děkujeme za objednávku a recenzi. Vážíme si toho!
Všechno rýchle a ke spokojenosti.
(Administrátor)
Dobrý den Martine, jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojený. Děkujeme za recenzi!
Stránka 9 z 12 , položiek celkom: 232